پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118988
ماجراي کارت هاي معافيت بازيکنان را چه کسي لو داد؟
تاریخ انتشار : 1393/07/01 13:01:20
نمایش : 1301
يکي از بازيکنان نه چندان مطرح فوتبال وقتي ديد که کارت معافيتش به مشکل خورده و بايد به سربازي برود همه بازيکناني که کارت هاي مشکل دار داشتند را لو داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سونامي کارت هاي معافيت مشکل دار برخي بازيکنان فوتبال خيلي ها را شوکه کرد. تاکنون نام 25 بازيکن به طور رسمي اعلام شده و کارت هاي معافيت اين نفرات باطل شده است. البته اين تعداد به احتمال زياد افزايش پيدا مي کند به هر حال برخي از مديران فوتبالي از نحوه برخورد با بازيکناني که اين کارت ها را دارند ناراضي هستند! برخي از اين مديران که اتفاقا در فوتبال ايران هم سمت دارند مي گويند کاش به جاي دادگاهي شدن و اعزام اين نفرات به سربازي با اين بازيکنان برخورد ديگري مي شد مثلا آنها را به تيم هاي نظامي مي فرستادند تا بدون پول بازي کنند! اما سازمان نظام وظيفه معتقد است اين افراد تخلف قانوني کرده اند و بايد به سزاي عملشان برسند و ضمن دادگاهي شدن بايد به پادگان بروند.

يکي از مسئولان فوتبال در مورد اينکه چه کسي ماجراي  اين کارت هاي معافيت را افشا کرد، گفت: يک بازيکن غير معروف به نام ک تمام اين بازيکنان را لو داد و ماجراي کارت هاي معافيت مشکل دار را افشا کرد. او وقتي ديد خودش به مشکل خورده هر آنچه در مورد اين معافيت ها مي دانست را بيان کرد. شايد اگر بازيکناني که نامشان افشا شده بدانند که اين مسئله از کجا اب خورده حسابي برايش دردسر درست کنند اما واقعيت اين است که بار کج هيچ وقت به مقصد نمي رسد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html